tisdag 22 november 2011

Beställningar.

Det har varit lite dåligt med uppdatering sista tiden,men det kommer...lovar! Ikväll har jag varit i garaget och städat och plockat undan lite.
Jag har en förmåga att ställa till det något alldeles för jäkligt och värre blir det för varje gång jag är där.

Men ikväll spenderade jag några timmar och röjde upp,så jag kan jobba vidare på Söndag igen.
Köpte en Maxi motor som dök upp i dag,sagolikt skick och är det nu en 4 lagrad motor så blir det stommen till den vattenkylda.Får öppna upp och kolla detta.
Skönt med ordning och jag har sålt en del grejer som mest låg och skräpade så förutsättningarna ser goda ut.

Ska även beställa hem lite tändsystem,en Hank kevlar koppling (super race) och säkert något mer kul.
Detta är dyra grejer,men vad gör man inte för konsten....

Inga kommentarer: