torsdag 14 juli 2011

102 BESÖKARE UNDER 24 TIMMAR NYTT REKORD!!!

Som rubriken lyder 102 besökare från klockan 0:00 14/7 till Nu..........helt otroligt bra för en blogg som behandlar ett så smalt spår som Puch Maxi.Tidigare toppnotering var i början av Juni med 98 besökare.

Det glädjer mig att intresset för mina projekt och framför allt att intresset för Puch Maxi blivit och är så stort.
Tror och hoppas att intresset håller i sig även framöver.För min del så kommer det mer projekt och renoveringar även då dessa (Polini & Gilardoni) är klara.Jag kommer att söka med ljus och lykta efter en Maxi KK att renovera till 100% originalskick (möjligtvis en vassare cylinder för trevligare körning) Sen har jag långt gångna planer på en mycket extrem Maxi,avslöjar inte mer nu.
Det finns även en hel del andra objekt som skall rulla framöver.Vad sägs om en Puch Dakota 1966 (första årsmodellen och enda året med british racing green lacken) Det kommer att bli ett spännande projekt.

Tack till er som besöker bloggen,utan er ingen blogg......

Simon/puchmaxituning.blogspot.com

Inga kommentarer: