lördag 7 maj 2011

Gilardoni 75cc och Airsal 70cc på Tradera!

Jag säljer av lite överblivna trim delar på tradera,har köpt på mig lite av varje då jag hittat något kul till bra pris.

Så söker någon ett grymt Gilardoni/Italkit 47mm 75cc så ligger det ute på tradera nu för 299:- i utrop,sen bestämmer köparen vad slutpriset ska bli.....eller ett 70cc kit från Eurokit/Airsal endast 10:- i utrop.
Har själv köpt rätt mycket på tradera och tycker det fungerar väldigt bra,men ibland måste man sälja lite för att kunna köpa nytt.
Jag ska köpa 2 stycken elektoniska tändsystem (det sista som måste inhandlas till Polini och Gilardoni mopederna) lutar väl åt HPI som på Metramaxin.
Både är inne på lackfirman för lackering,vet inte när dom blir klara,men hoppas på nästa vecka.
Börjar bli sugen på att montera ihop allt.....

Bloggen kommer att uppdateras flitigt då jag drar igång.....kommer nog lägga en hel del tid under semestern f.o.m V.27
Länkar till aktionerna:

http://www.tradera.com/Nytt-Trim-Puch-Maxi-70cc-Airsal-Lagt-Utrop--auktion_100703_132818906

http://www.tradera.com/Gilardoni-Italkit-75cc-Trim-Nytt-Big-Bore-Kit-Reed-Membran-auktion_100703_132820598

2 kommentarer:

Anonym sa...

du fick bra betalt för Gila cylindern grattis
mvh Daniel Nordsveen

Simon Lundqvist sa...

Japp otroligt:)