måndag 5 mars 2012

Puch Maxi 1975 Till Salu!!

Som ni vet så har jag köpt ett nytt objekt och ytterligare ett är på gång....På grund av att jag är tämligen trångbodd  så har jag beslutat att sälja av min trotjänare....

Så finns intresse för mopeden så maila mig inom ca 14 dagar (annars åker den ut på tradera)

Mopeden är alltså en Maxi från 1975 i bra brukskick,originallack och inte alls sönderskruvad som tyvärr annars är mycket vanligt bland dessa mopeder.
Mopeden säljes som den står med ny Athena 70cc cylinder,högkomp.topp,Dellorto 16mm förgasare,Athena insug,bad snake pipa etc...
Motorn renoverades av mig och har max gått 15 mil.Allt byttes utom vevaxel som var i bra skick,även kopplingen är ny.Nya däck och bakhjulet är nyekrat.

Pris? ingen aning...men jag är absolut inte i behov av pengar utan enbart mer garage yta till dom vattenkylda projekten.
Så ett seriöst bud så är tramp Maxin din!!

Mer info och bilder här: http://puchmaxituning.blogspot.com/2010/09/puch-maxi-1975-latt-vassad-trokanare.html

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jag heter viktor isqaksson du kan få 2000 kr är det bra!? :)du kan nå mje på vicke-1997@hotmail.comnfoldr

Simon Lundqvist sa...

Haha...jultomten kommer inte än va? mopeden är såld sedan länge.