fredag 26 augusti 2011

Alla delar äntligen hemma:)

Efter en lång arbetsdag med inventering bla....så blev det äntligen helg! När jag kom hem så hade dom sista delarna kommit,så äntligen kan jag komma vidare med mina byggen.
Än är inget beställt till det vattenkylda projektet,utan det blir lite senare i höst.
Men nu kan jag inte komma på någonting jag saknar för att kunna om inte slutföra båda mopederna,så näst intill.

Tändsystem har jag inte köpt än,men tror faktiskt det är det sista....jag kommer att köpa 2 stycken PVL rotor system.Kör ju med HPI på Metra Maxin,så det ska bli intressant att se hur Tyska PVL fungerar.

Fick föresten äntligen tag på ramlagret med ring. i C3 utförande (verkar som SKF slutat tillverka dessa) och dom är extremt svåra att få tag på över huvud taget. 6203NRC3 (tillverkade av FAG)

Så i veckan drar jag igång igen.......helgen är fullbokad med allt annat än mopedbyggen.....

Lite bilder på dom senaste bitarna.











Inga kommentarer: